دوره تخصصی سرور نویسی به روش UDP در انجین یونیتی unity

آخرین بروزرسانی: 1401-05-26
دوره تخصصی سرور نویسی به روش UDP در انجین یونیتی unity

Requirements

  • آشنایی mid-level با c#
  • unity mid-level

Features

  • کار با دیتابیس
  • کار با LLAPI ها
  • کار با بافرها
  • فشرده سازی اطلاعات
  • امنیت و رمزنگاری حرفه ای
  • کار با تاریخ فارسی در یونیتی
  • ساخت پنل برای کنترل سرور و کلاینت ها
  • ایجاد لایه های امنیتی برای سرور
  • و ...

Target audiences

  • مناسب برای ساخت سرور بازی Real Time

درس سوم اضافه شد 1401/05/26

مقدمه :

یونیتی انجین بدون شک یکی از بهترین ابزار های ساخت بازی چند پلتفرمی در دنیاست , که طی آپدیت های جدید در یونیتی 2019 به بعد با ساپورت کامل پکیج com.unity.transform انقلابی در ساخت بازی های انلاین بوجود آورد و با ترکیب این پکیج به همراه سیستم job میشود بازی های آنلاین بسیار بهینه ای طراحی کرد .

هدف و اهمیت دوره :

در طی این دوره اموزشی ما تمامی مباحث لازم برای ساخت یک بازی آنلاین با سرور UDP را می آموزیم , این دوره برای تمامی علاقه مندان به بازی سازی , دانشجویان و دانش آموزان توصیه میشود و بعد از گذراندن این دوره به راحتی قادر ساخت انواع بازی های آنلاین خواهید بود.

 

در مورد قیمت دوره تا موقعی که دوره کامل آماده نشده دوره با تخفیف 50% ارائه خواهد شد و بعد از تکمیل دوره با قیمت اصلی ارائه خواهد شد.

سرفصل های آموزش

====================================================

فصل یکم : مقدمه و آماده سازی یونیتی 

======================================

درس یکم : مقدمه ای بر بازی های آنلاین

درس دوم : تفاوت UDP و TCP در نوع انتقال دیتا

درس سوم : بافر و محدودیت های آن

درس چهارم : نصب ابزار های مورد نیاز و آماده سازی برای شروع

====================================================

فصل دوم : ساخت کدهای اصلی 

======================================

درس اول : ساخت کلاینت

درس دوم : ساخت سرور

درس سوم : ساخت پنل ادمین

درس چهارم : تایید اعتبار کانکشن

درس چهارم : ساخت کلید عمومی و کلید خصوصی

درس پنجم : ثبت نام پیامکی

درس ششم : استفاده از پکیج های nuget سی شارپ در یونیتی

درس هفتم : فشرده سازی بافرها

درس هشتم : ارسال بافرهای بزرگتر از 4 کیلو بایت

درس نهم : Pipeline ها

درس دهم دیتابیس mongoDB

====================================================

فصل سوم : طراحی منوهای بازی 

=====================================

درس اول : ساخت ui منو 

درس دوم : ساخت ui سوالات

درس سوم : ساخت ui پنل

====================================================

فصل چهارم : ایجاد گیم پلی 

=====================================

درس اول : ایجاد سوال توسط پنل ادمین

درس دوم : ویرایش سوالات

درس سوم : دانلود و نمایش سوال توسط کلاینت

درس چهارم : ارسال پاسخ کلاینت به سرور.

درس پنج : پردازش های طولانی ( کار با task و IEnumerator )

درس ششم : ایجاد room های بازی

درس هفتم : ایجاد قوانین بازی 

درس هشتم : نمایش درصد انتخاب های سایر کاربران

درس نهم : ایجاد افکت های لازم برای جذابیت بازی

درس دهم : کار با صداها

درس یازدهم : کار با اعلان ها ( بصورت نیمه انلاین )

درس دوازدهم : تاریخ شمسی در یونیتی

====================================================

فصل پنجم : خروجی و راه اندازی سرور و کلاینت  

======================================

درس یکم : خروجی اندروید

درس دوم : خروجی ویندوز پنل

درس سوم : خروجی cmd سرور 

درس چهارم : خرید و اماده سازی VPS

درس پنجم : اجرای سرور در vps و انلاین سازی بازی

درس ششم : انتشار بازی در بازار

salar
(0)
0 نظر
0 دانش آموز
1 دوره
خیر - برای شروع این دوره حداقل نیاز دارید که آشنایی جزیی با یونیتی , منوها و درک اولیه از نحوه ساخته شدن یک بازی رو داشته باشید.
برای استفاده از این آموزش حداقل نیاز به ورژن 2020 یونیتی دارید که میتونید از همین سایت دانلود کنید.
خیر , تمامی ابزار های مورد استفاده کاملا بروز بوده و از سیستم های مورد معرفی یونیتی استفاده خواهیم کرد , روش هایی که در سطح اینترنت برای ساخت بازی با nodeJs معرفی و آموزش داده میشوند در حال حاظر منسوخ شده هستند ( منظورم خود نود جی اس نیست ) و برای ساخت بازی هایی که حجم عظیمی از اطلاعات رو بین سرور و کلاینت رد و بدل میکنند به هیچ عنوان مناسب نیستند .
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد که برای مشاهده و یادگیری یک آموزش ساعت ها و گاهی هفته ها وقت صرف کنید ولی در وسط های آموزش و گاهی در پایان آموزش نتیجه و خروجی ای که میگیرید اصلا کاربردی نیست مانند آموزش های socket.io که تمام مدرسانی که اون رو آموزش میدن از اون به عنوان نحوه ساخت بازی ریل تایم یاد میکنند که کاملا غلط است چون نوع ارتباط و ارسال اطلاعات nodeJs با استفاده از روش TCP بوده و به هیچ عنوان مناسب ارسال لحظه ای اطلاعات نیست , اما در این روش شما یک سرور بازی رو از پایه مینویسید تا خروجی و اجرای بازی .
برای نوشتن کلاینت و سرور از زبان سی شارپ استفاده میشود .

نقد و بررسی‌ها

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0
0.0
بررسی امتیاز (0 تا 5).

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره تخصصی سرور نویسی به روش UDP در انجین یونیتی unity”

Main Content