موزیک پلیر بهینه برای بازی ( یونیتی )

بدون ديدگاه

سلام دوستان با استفاده از کدپایین میتوانید یک موزیک پلیر عالی برای بازیتون داشته باشید , کد رو براتون قرار میدم , کد رو به یک ابجکت توی بازی اضافه کنید و موزیک ها رو براش تعریف کنید و از بازی تست بگیرید و تمام.

کد کامل :

using UnityEngine;
public class MusicPlayer : MonoBehaviour
{
    [Header("========[Music Player Options ]========")]
    [SerializeField] AudioClip[] musics;
    AudioSource musicAudio;
    AudioClip clip;
    float audioLast, ClipLength;
    private void Start()
    {
        GameObject clone = new GameObject("Music Player");
        clone.AddComponent<AudioSource>();
        musicAudio = clone.gameObject.GetComponent<AudioSource>();
    }
    void LateUpdate()
    {
        if (Time.time > (audioLast + ClipLength))
        {
            clip = musics[Random.Range(0, musics.Length)];
            musicAudio.clip = clip;
            musicAudio.Play();
            ClipLength = clip.length;
            audioLast = Time.time;
        }
    }
}

نوشتن دیدگاه