موزیک پلیر بهینه برای بازی ( یونیتی )
بدون ديدگاه
سلام دوستان با استفاده از کدپایین میتوانید یک موزیک پلیر عالی برای بازیتون داشته باشید , کد رو براتون قرار میدم , کد رو به یک ابجکت توی بازی اضافه کنید و موزیک ها رو براش تعریف کنید و از بازی تست بگیرید و تمام.
کد کامل :
using UnityEngine; public class MusicPlayer : MonoBehaviour { [Header("========[Music Player Options ]========")] [SerializeField] AudioClip[] musics; AudioSource musicAudio; AudioClip clip; float audioLast, ClipLength; private void Start() { GameObject clone = new GameObject("Music Player"); clone.AddComponent<AudioSource>(); musicAudio = clone.gameObject.GetComponent<AudioSource>(); } void LateUpdate() { if (Time.time > (audioLast + ClipLength)) { clip = musics[Random.Range(0, musics.Length)]; musicAudio.clip = clip; musicAudio.Play(); ClipLength = clip.length; audioLast = Time.time; } } }