پاسخ داده شد
1
0

توابع OnTrigger2D, Update, OnMouse و کامپوننت های rigidbody2d, lensflare چه قدر از سی پی یو و رم کار می کشن؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
پاسخ عالی
1
0

اصول کار کشیدن از سی پی یو اینکه چقدر اون رو درگیر میکنند مثلا اگر ما یه حلقه در متد اپدیت قرار بدیم که مثلا 100 کار رو چک کنه و انجام بده خب این باعث میشه که بازی ما لگ بزنه اما ما برای چک شدن این حله رو توی استارت مینویسیم تا فقط یکبار فراخوانی بشه و زیاد سی پی یو رو درگیر نکنه.

متدهای OnTrigger خیلی بهینه تر هستند تا سایر روش های چک کردن و در صحنه های کوچک معمولا محدودیت خاصی برای استفاده ازشون نیست اما در مورد rigidbody بهتره که فقط درجاهایی که واقعا لازمه استفاده بشه چون کامپومنت ریجید بادی از fixedUpdate استفاده میکنه و منابع زیادی رو مصرف میکنه.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.

تلگرام