پاسخ داده شد
1
0

هر چی سعی کردم، نتونستم توی سیستم ذرات یک اسپریت رو به عنوان ذره پیش‌فرض تعین کنم.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
پاسخ عالی
1
0

سلام

اینکار خیلی راحتیه اول یه متریال بسازید

در پنجره پروجکت کلیک راست کرده و از منوی create / Material را انتخاب کنید تا ساخته بشه.

یه مترایل با نام new Material برای شما ساخته میشه روی اون کلیک کنید و shader اون رو روی mobile/particles/additive رو انتخاب کنید و تمام

حالا یه اسپرایت به اون بدید ومتریال رو روی پارتیکل سیستم درگ کنید. به همین سادگی 🙂

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.

تلگرام