1
1

سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز

برای ساخت یک آینه، یک دوربین جدید ایجاد کنید اما اونو توی اولویت دوم قرار بدید.

بعد توی پوشه asset یه تکسچر رندرر رو ایجاد کنید و یه اسم براش بذارید (مثلا اسم تکسچر رندرر باشه حمید) بعد اون تکسچر رندرر که اسمش حمید بود رو درگ اند دراپ می کنیم توی بخش تارگت تکسچر دوربین دوم. حالا ما یه آقا حمید داریم که تصویرش تصویر دوربینه. حالا کافیه که این آقا حمید که در واقع یه تکسچر بیش نیست رو به هر مدل و شي و چیز دیگه ای که خواستیم نسبت بدیم (حتی میشه تکسچر رو به عنوان لباس یک کاراکتر سه بعدی قرار بدیم که البته سیستم رو به فنا میده)

با این روش میشه دوربین رو در حالتی گذاشت که تصویر روبروی آینه رو بگیره و ما فکر کنیم که روبروی آینه هستیم. احیانا اگه مشکل چپکی شدن آینه رو هم دارید، در بخش scale کامپوننت ترنسفورم آینه، اول عدد محور های مختلف یه منفی اضافه کنید و از عملکرد منفی رو در محور های مختلف برای صاف شدن استفاده کنید.

البته پیشنهاد من اینه که کلا بیشتر از یک یا نهایتا دو آینه استفاده نکنید و اگرم می کنید، بعدا بهتون چند تا روش بهینه سازی دست ساز خودم رو یاد میدم. حتی با کمک این روش میشه دوربین مدار بسته هم ساخت.

امیدوارم که لذت کافی رو برده باشید 🙂

خدانگهدار!

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

😐 😐  😐

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.

تلگرام