پاسخ داده شد بسته شد
1
0

سلام

یه چند تا سوال درباره یونیتی داشتم!

1.می خوام توی بازیم، مثل بازی 1:011 هنگام خرد کردن جعبه ها، الماس ها بر اساس فیزیک و به صورت تصادفی به جهات مختلف پرتاب بشن.

2.هر چی سعی کردم، نتونستم توی سیستم ذرات یک اسپریت رو به عنوان ذره پیش‌فرض تعین کنم.

 

3.می خوام مثل بخش تیر اندازی در زیرزمین بازی 41148، اگه روی یک نقطه ای کلیک شد، دست بر اساس اون نقطه بچرخه تا سر اسلحه به سمت نقطه کلیک شده بره و تیر هم به سمت نقطه بره و بعد رسیدن به اون نقطه، از بین بره.

 

4.برای جلوگیری از دیکامپایل شدن پروژه در یونیتی 5 که R8 و… ندارن، چه کار کنم؟

 

5.توی یکی از پروژه هام، از righidbody2d استفاده کردم و یک در گذاشتم تا پلیر نتونه ازش رد بشه؛ اما پلیر در رو هل می داد و در از جا کنده می شد.

 

6.توابع OnTrigger2D, Update, OnMouse و کامپوننت های rigidbody2d, lensflare چه قدر از سی پی یو و رم کار می کشن؟

 

7.جهت تنظیم تاری و جلوه دوتایی شدن تصاویر (مثلا هنگام خوردن چوب در سر ما) و جلوه هایی مثل این برای دوربین، چه کار بکنیم؟

 

8.چطوری lensflare بسازیم؟

 

ببخشید سرتون رو درد آوردم

ممنون میشم اگه جواب بدید!

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
پاسخ عالی
0
0

سلام  دوست عزیز چون سوالات شما زیاده من سوالات شما رو تو چند سوال به اسم خودتون تقسیم میکنم و پاسخ میدم تا برای بقیه هم مفید واقع بشه .

از این به بعد هم لطف کنید و هر سوال رو جدا جدا بپرسید تا بتونیم به راحتی اونا رو ارشیو کنیم .

همچنین برای پیدا کردن سوالات وارد پنل کاربری خود شوید و از منوی سمت راست “سوالات شما” را انتخاب کنید

با تشکر.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
تلگرام