0
0

سلام و عرض ادب

تا اونجا که بنده خبر دارم، توابع OnTrigger و OnCollision فقط یه کلایدر رو برسی می کنن. می خواستم بدونم که چطوری ورود يا برخورد چند تا کلایدر رو با هم چک کنیم؟

 

سپاس فراوان

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام دوست عزیز خوب هستید ؟

این بستگی به نوع نیاز شما داره برای چه کاری لازم دارید دقیق تر بفرمایید تا بتونم راهنماییتون کنم و اینکه یونیتی هیچ کاری رو همزمان انجام نمیده مگر در حالت چند نخی باز اونم شرایط خاص خودش داره علت اینکه ما فکر میکنیم داره کارها رو باهم انجام میده اینکه سرعت پردازشش اونقدر بالاست که ما فکر میکنیم که داره تمام کدها رو همزمان انجام میده تمامی کد ها از بالا به پایین اجرا میشن ( یکی یکی و خط به خط )

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

نه جسارتا منظورم رو متوجه نشدید

من می خوام کاراکترم تمامی اشیا کلایدر داری که همزمان بهش وارد می شن رو همزمان اسم همشون رو بگیره و به ترتیب باهم بریزه توی یه آرایه از نوع رشته ای

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

منم همون رو خدمتتون عرض کردم , همزمان نمیشه که چون سرعت کاربالاست ما فکر میکنیم که همزمان اجرا میشه – برای اینکه شما بتونید یه همچنین کاری انجام بدید میتونید یه بازه زمانی در چک کنید مثلا اگر فاصله زمانی تریگر شدن یا کلاید شدن یک یا چند ابجکت در بازی زمانی کمتر از 1 ثانیه بود همه اونا در یک لیست یا ارایه ذخیره بشن.

در این صورت میتونید هرنوع ارایه یا لیستی که خواستید رو درست کنید

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 3 نتایج
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.

تلگرام